Blok waniliowy z żurawiną i płatkami kukurydzianymi

Do tej pory robiłam blok tylko z dodatkiem kakao lecz kiedyś przeglądając różne strony natknęłam się na taki zupełnie biały i od razu mi się spodobał. Co prawda były w nim inne bakalie a ja dodałam to,co akurat miałam pod ręką. Muszę przyznać,że wyszła całkiem smaczna kombinacja.












 200 g mleka w proszku
100 g cukru
75 g masła
125 ml wody
1 łyżka cukru waniliowego
50 g suszonej żurawiny
20 g skórki pomarańczowej
50 g płatków kukurydzianych


W garnuszku rozpuścić masło, cukier, wodę i cukier waniliowy. Dokładnie wymieszać i zdjąć z ognia. 
W osobnym naczyniu wymieszać mleko w proszku,żurawinę skórkę i płatki kukurydziane, po czym powoli mieszając wlać rozpuszczoną zawartość garnuszka. Bardzo dokładnie wymieszać, wyłożyć do małej keksówki i odstawić do zastygnięcia.







Komentarze

Popularne posty