Szybkie ciasto z wiśniami

Polecam to ciasto,ponieważ jest bardzo łatwe w przygotowaniu a jego zrobienie zajmuje zaledwie kilka chwil. Owoców  w sezonie mamy ogromny wybór więc każdy może upiec je ze swoim ulubionym owocem. Ja miałam pod ręką akurat wiśnie więc ciasto jest z wiśniami.




2 szkl. mąki tortowej

1 szkl. cukru

4 jajka


2 łyżeczki proszku do pieczenia

1  szkl. oleju
 2 szkl. wypestkowanych wiśni




Jajka utarłam z cukrami na puch. Dodawałam stopniowo mąkę zmieszaną z proszkiem oraz olej. Miksowałam jeszcze przez chwilę.

Do formy o wym. 24/29 cm,którą wcześniej wyłożyłam papierem do pieczenia przełożyłam ciasto. Na całej powierzchni rozsypałam wiśnie.
Włożyłam do piekarnika i piekłam  50 minut w temp. 190 stopni. Po upieczeniu polałam ciasto lukrem zrobionym z cukru pudru,odrobiny masła i wody.

Komentarze

Popularne posty