Tatar z wędzonego łososia i awokado

Dziś mam propozycję na bardzo wykwintną przystawkę dla tych co lubią zarówno wędzonego łososia jak i awokado. 
Mnie osobiście takie połączenie bardzo odpowiada.








 100 g wędzonego łososia w plastrach
1 awokado
1 mała czerwona cebulka
1 łyżka soku z cytryny
1 łyżka posiekanego koperku
1 łyżeczka oliwy z oliwek
świeżo mielony pieprz

Łososia posiekać nożem. Awokado obrać ze skórki,pokroić w kosteczkę i natychmiast skropić sokiem z cytryny by nie ściemniało. Cebulkę drobno posiekać. Zmieszać razem łososia,awokado,cebulę i koperek,dodać oliwę i przyprawić do smaku świeżo mielonym pieprzem.
By zaprezentować tatar tak jak ja to zrobiłam należy wziąć metalową obręcz o śr. 6 cm,ułożyć na półmisku,nałożyć porcję tatara,ugnieść łyżką i delikatnie ściągnąć obręcz. Tę czynność powtórzyć jeszcze dwukrotnie,ponieważ z tej ilości wyjdą 3 porcje po ok. 80 g każda. 
Półmisek włożyć do lodówki,by schłodzić nieco tatar przed podaniem.









Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Miło mi będzie jak zostawisz komentarz.

Popularne posty