Sałatka owocowa z jogurtem

Ta sałatka to prawdziwa bomba witaminowa i uczta dla podniebienia. O tej porze roku taki zastrzyk witamin przyda się każdemu więc zachęcam do robienia różnych sałatek na bazie owoców i warzyw. Kombinacje dowolne,co komu smakuje i co ma w danej chwili pod ręką.
Ja moją sałatkę wzbogaciłam dodając do schrupania wafle ryżowe  w czekoladzie.  Niedawno zostałam ambasadorem marki Kupiec. Otrzymałam do testowania bardzo smaczną przesyłkę składającą się m.in. z przeróżnych wafli i teraz razem z rodzinką próbujemy.









 1 mango
1 awokado
1 grejpfrut zielony sweet
1/2 granatu
1/2 limonki
150 ml jogurtu naturalnego

dodatkowo:


Mango i awokado obrać ze skórki,wyjąć pestkę i pokroić w kostkę. Awokado skropić sokiem z limonki. Grejpfruta obrać ze skóry i białych błonek,wybrać sam miąższ. W miseczce wymieszać owoce,skropić sokiem z limonki i dodać pestki z granatu. Przygotować 4 pucharki,do każdego włożyć porcję sałatki,następnie po łyżce jogurtu i ponownie porcję sałatki. Udekorować połówkami wafli.












Komentarze

Popularne posty