Pancakes z serkiem i musem z kiwi

Pancakes, małe placuszki,idealne na słodkie śniadanie lub podwieczorek. Pomysłów,przepisów na ich przygotowanie jest tak wiele jak dodatków z jakimi je się jada.
Moje pancakes przełożyłam serkiem waniliowym,polałam musem z kiwi i podałam z plasterkami banana i kiwi.




ciasto:
 50 g mąki pszennej
50 g mąki owsianej
2 jajka
150g jogurtu naturalnego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka miodu prawdziwego

ponadto:
3 kiwi
1 banan
150 g serka waniliowego

 Jajka roztrzepać,dodać jogurt,obie mąki,proszek i miód. Zmiksować na gładkie ciasto o konsystencji gęstej śmietanki. 
Patelnię dobrze rozgrzać,przesmarować masłem i smażyć niewielkie placuszki.

Kiwi obrać,2 sztuki zmiksować na mus,1 kiwi pokroić w plasterki. Banana również obrać i pokroić w plasterki.

Na talerzu układać na przemian placuszek i łyżkę serka.  
Wierz polać musem i udekorować plasterkami owoców.








Komentarze

Popularne posty